Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jana S.

7. 9. 2012 21:13
Pirátská strana je stejná jako komunisté

Sice nic nechtějí znárodňovat, ale stejně jako komunistům jím nevadí vykrádat to, co jím nepatří. Prostě si myslí, že na vše, co někdo vymyslí mají nárok i oni. Bohužel pravda je někde jinde a ukázalo se to při tažení proti servům jako Pirate Bay apod. Někdo do něčeho vloží čas, investice (filmy, muzika, hry) a logicky očekává zisk, či prodělek. Piráti si však hrají na ty, kteří tohle neuznávají, neb to má být poskytnuté všem a zdarma. Bohužel, jejich výsledek je takový, že si nárokují chleba, který upekl někdo jiný.

3 0
možnosti
BVLNAČ

Bota v lejnu, noha ale čistá

7. 9. 2012 21:26
Re: Pirátská strana je stejná jako komunisté

Sorry, ale na  "chlebu", který jsem si upekl sám se dnes tak nějak přiživuje někdo jiný. Můžu se zeptat proč?? Proč mám platit za zveřejnění mnou vytvořeného materiálu?

6 0
možnosti
JK

tnf

7. 9. 2012 20:57
ta argumentace není dobrá, posnaž se příště víc

Česká televize by se hlavně měla řídit zákonem, k čemuž ji impotentní rada (jedna jako druhá) neumí, nebo ani nechce donutit. Že si schválí nějaký cár papíru, je pěkné. Pokud jsi ho četl, pak víš, že ho stejně porušujou imrvérefurt.

Nezávislost Martina Brože je tak velkolepá, že si ve svých novinách tiskne, co chce. Že se to Pirátům líbí? Tak se jim to líbí. A někdy se jim to nelíbí. Prostě Brooch je samostatná jednotka, která ráda provokuje. A jde mu to moc hezky.

Nicméně u toho dva roky starého grafu se už fakt ztrácíš. Tvrdíš, že jde o porovnání s reálným obsazením v tehdejším parlamentu. Titulek říká "Výsledek studentských voleb". Cítíš ten drobný sémantický rozdíl? Pokud ne, pak je moje písmenkování zbytečné. Pokud ano, používáš starou dobrou demagogii. Ta vždycky potěší.

A tím to vlastně můžu ukončit, ono by to pokračovalo ve stejném duchu. Novou klávesnici mi nikdo neproplatí, tak proč si zbytečně vymačkávat čudlíky.

3 0
možnosti
MR

Rupert

7. 9. 2012 20:54
V poslední době se nám tu rozmáhají sprostá slova

Co na to říkají vaši rodiče.

1 0
možnosti
MP

Vrah

8. 9. 2012 4:49
Re: V poslední době se nám tu rozmáhají sprostá slova

V pořadu padají sprostá slova,takže by se na něj neměl nikdo dívat. ;-D

0 0
možnosti
Ž

žardy

7. 9. 2012 20:17
Jen ať

mladý volej Kalouska, zatím je živěj rodiče, zatím...

4 0
možnosti
S

standysman

7. 9. 2012 20:42
Re: Jen ať

já ho volil taky a živým se už několik let sám a nechci se vytahovat, ale docela mi to jde ;-D

Ale je pravda, že znova ho už volit nebudu, ale on se tam vždycky nějak vetře k té kasičce.

2 0
možnosti
V

Vasco.blog.idnes

7. 9. 2012 20:11
ježíííšmarjááá...to se mi ulevilo...

Já už jsem se lekl, že jste vážně ochořel a musel pod kudlu! 8-o

5 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3756x
IT na volne noze, s vice ci mene pravicovymi nazory, realista, dvojnasobny stastny otec, avsak stale spokojene svobodny, prazak, dymkar, sezonni alkoholik, milovnik RPG her a fantasy knizek, v diskusich na iDnes pod nickem makovec123.

Jsem clenem ODS na Praze 14.

Mé blogy jsou zpravidla psány pro server Eportál