Diskuse

Milošu, kde jsi?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám stejný názor jako Vy, což jsem vyjádřil i ve svém dnešním blogu. Omlouvám se Vám, že jsem se po Vás zdánlivě ,,opičil", ale Váš blog jsem před zveřejněním toho svého nečetl. Máme prostě na věc oba stejný názorR^

2 11
možnosti

to je naprosto v pohode :-) jsem rad, ze si toho vsimlo vic lidi a diky blogum snad dalsi pribydou

3 10
možnosti

Je to od Zemana urážka a pohrdání všech lidí postižených povodněmi. Normální prezident už by navštívil oblasti zasaženými povodněmi a nabídl pomoc postiženým. Peněz má dost. To by bylo užitečnější, než vyvolávat zbytečné spory ohledně profesur.

0 12
možnosti

U Vás je zbytečné se ptát kde končí hranice fanatismu.

1 0
možnosti
Foto

Zdá se mi to, nebo je to skutečně tak, že existuje korelace mezi tím, že Miloš Zeman získá nějakou významnou funkci a následně, snad jako trest, postihne tuhle zemi nějaká katastrofa???

4 11
možnosti

Všichni ti lidičkové, kteří volili MZ jako svého velkého tátu, který "bude s nimi" mají asi teď pocit, že "jsou sami". To je hrozné, být sám v celém tom zlém světě, kde jim všichni ubližují a jen táta Miloš to s nimi myslí dobře...

2 14
možnosti
Foto

Já bych řekl, že v lítém politickém boji je každá munice dobrá. Prezident Zeman také není přímo mým "šálkem kávy", ale zachránil mě před tím, abych měl za prezidenta "Karla s čírem" a za to mu patří můj nehynoucí dík.

16 15
možnosti

Kdyby s útrpnou tváří vystoupil v televizi, opadla by voda?:-P

16 8
možnosti

Když vám někdo popřeje dobrý den, zlevní chleba?

12 15
možnosti

Pane Makovský, když už tak tupě, tak nějak ve stylu příznivců KS a MK napadnete prezidenta - nenapadlo vás, že třeba někteří méně tupí čtenáři si zatím komentář prezidenta na rozdíl od vás dávno přečetli?

Stačí méně nenávisti a více objektivnosti, ale to bych asi čekal příliš, stejně jako vaši omluvu.

16 16
možnosti

Když mluvíte o té objektivnosti - viz níže. Prezident osobně nikde nevystoupil, vystoupila jeho tisková mluvčí.

To samo o sobě vystihuje "prezidenta sjednotitele" dokonale.

Přeji mu brzké uzdravení z virózy.

16 16
možnosti

Jste si tak jistý? Já jsem četla, že politoval lidi zasažené povodněmi a poděkoval všem záchranářům.

 A i tak si nemyslím, že je vážně tak nutné, aby byl prezident vidět v takových chvílích- nějakej malej Makovský by pak napsal, že se snaží nahrabat si body :-P

16 10
možnosti

Milošek si zpívá ,nalejvaj se pupence,nalejvaj se mraky a já nejsem pupenec ani mrak naleju se taky ;-D

6 15
možnosti

Kupředu. Střízlivý nás nedostanou !!!

3 14
možnosti