Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

I82v96a58n 94J37i42r12e47š

3. 5. 2013 5:45

Váš článek je tak neobjektivní, zaujatý a tendenční, že Vás usvědčuje ze stejného fanatismu na který poukazujete.

8 24
možnosti
Foto

Z článku je naopak poměrně výrazně cítit snaha autora popsat události věcně, nepodjatě a objektivně.

10 3
možnosti

Já s Vámi ve většině názorů souhlasím. Osobně mi vyrazilo dech to o Miladě Horákové. Sledoval jsem v televizi záběry z procesu s ní, kdysi jsem i v rámci seminární práce na VŠ studoval její život a do ruky se mi dostal i její dopis, který psala v předvečer své smrti svým blízkým. To bylo skutečně čtení, které ve mně zanechalo hodně silné pocity. 

Jen v jednom bych si s Vámi dovolil nesouhlasit. A to je otázka Mašínovců. Pro mne to jsou a byli vrazi. Prostě si myslím, že si svojí zlost vybili na lidech, kteří byli řadovími občany a sami neměli na rukách cizí krev. A troufnu si říct, že to je minimálně hodně kontroverzní téma i pro mnoho jiných lidí, kteří se jinak staví proti komunismu.

5 6
možnosti
Foto

Super článek... jen víc takových R^

10 6
možnosti
IA

Zajímavý článek, ráda se dozvídám, že ženy z lidu se nezměnily a stále jsou tak cudné a prudérní, zatímco ty ostatní, jiného přesvědčení páchají orgie (možná i v klášterech z mnichy), aby to mělo nějakou šťávu. Je zvláštní, jakou mají ty dámy a i pánové sexuální fantazii. Ale to bude tím, že viděli jen vlnící se obilí nebo mraky na obloze, zatímco ... Bože můj, to je svět! Sice je záslužné, že jste tam šel a podal nám referát, ale nebylo by lepší hledat s dívkou vašeho srdce nějakou rozkvetlou třešni a cvičně si přečíst Annu rusou proletářku nebo Rudou záři nad Kladnem? Koukám, že je to čím dál víc praštěnější.

10 3
možnosti
OV

to mě zaujalo taky:) osobně jsou čisté jako lilie, ale ve vymýšlení sexualních estrád imperialistů si vedou jako zkušené bordelmamá. Kdo by od těch cudných dam čekal takové fantazie?:)

6 2
možnosti
PH

Nevim jestli ti duchodci zaslouzi litost nebo naopak nakopnout do zadku :-/

13 2
možnosti
IA

Já jsem vycvičená od svých sousedů, starší lidé, kteří si na nás vymýšlí různé zkazky. Bývalý uliční výbor. :-/

11 4
možnosti
Foto

Proč jsem se o tomhle nedověděl, když se to mělo konat? Byl bych přišel taky! Tak napřesrok se uvidíme! :)

Mimochodem, k tomuhle se hodí jedna písnička, tak si ji poslechněte, než ji smaže OSA: https://www.youtube.com/watch?v=CfiDXR9kJc4

6 3
možnosti
IA
Foto

Spratek s nápisem "Táhněte do KLDR" prozrazuje nedostatek lásky a péče při výchově svými zákonnými zástupci. Není to dobrá vizitka pěstounů, obávám se, že roste pro krinimál Rv

10 46
možnosti
SL

Vy jste se asi hodně houpal a točil, že?

20 5
možnosti
TC

Cituji z článku: „Komunisti dali všechno lidem zadarmo a tohle je váš vděk?“ Hlavně, že všichni si v té době ztěžovali, že nic není (fronty na banány, pomeranče, materiál na stavbu domu atd...).

20 4
možnosti
Foto

No to bylo tím,že se stavělo hodně  domů, na rozdíl od dnešní doby občani na to měli. Ani hypotéky nepotřebovali.

5 18
možnosti
RH

Díky. Byli jste tam i za mně.R^

20 2
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3756x
IT na volne noze, s vice ci mene pravicovymi nazory, realista, dvojnasobny stastny otec, avsak stale spokojene svobodny, prazak, dymkar, sezonni alkoholik, milovnik RPG her a fantasy knizek, v diskusich na iDnes pod nickem makovec123.

Jsem clenem ODS na Praze 14.

Mé blogy jsou zpravidla psány pro server Eportál