Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

2. 5. 2012 8:18
z toho si nic nedělejte

Já bych řekl že v Německu se policajti tady se zatýkaním osob co nosí symboly fašismu a obrázky Hitlera, při srazech neonacistů taky nepředřou...:-)

Prostě, to co mělo smysl v Německu před 60 lety a u nás před 20 let už ztratilo smysl, prostě lidé v tom už ani nevidíten propagační motiv. Jestli dnes existuje nějaké hnutí orientující se na potlačování práv a svobod (a opravdu takové jsou), tak  se to skutečně nemusí hodnotit podle toho co kdo dělat nebo nedělal před půl stoletím...

0 0
možnosti

kaktusak

1. 5. 2012 23:54
Zvykejte si.

A laskavě nelezte na komunistické manifestace, pak vás tam vidí pravičácká média a píší o "starších občanech".

0 0
možnosti

joskazvesnice

1. 5. 2012 20:59
Je mi na zvracení

z toho,jak si autor blogu dělá srandičky ze starých a kolikrát i nemohoucích lidí.Jste ubožák,pane a nikdy bych Vám ruku nepodal,to raději praseti.

0 0
možnosti

Kublajchan

1. 5. 2012 21:37
Re: Je mi na zvracení

Nerozčilujte se. Ale je fakt, že z retardovaných a hloupých lidí se nemá dělat sranda.

5 0
možnosti

bofums

1. 5. 2012 20:45
Podivná země !

Pokud existuje ZÁKON , měl by se dodržovat- a to bez jakýchkoliv  výjimek! Jednou byly fašismus

a komunismus , jejich propagace, schvalování jejich zločinů / a další, v zákoně upřesněné!/ ozna-

čeny za trestné, měli by se ti, kteří mají dbát na dodržování těchto zákonů, podle toho i chovat !

Lituji, že jsem se nemohl dostavit na tuto obskurní záležitost- asi bych si alespoň prohlédl onu

publikaci o Slánském- určitě by mě zaujala.Potěšitelný je pohled na foto- asi brzy vymřou !!

5 0
možnosti

kaktusak

2. 5. 2012 0:00
Re: Podivná země !

Existuje ústava, starý pane, garantující svobodu a politickou pluralitu. Ta je nadřazena těmto obskurním "zákonům".

Kromě toho, nikdo nepropaguje chyby, k nimž za 40 let vlády KSČ došlo.

1 0
možnosti

Jan Borovička

1. 5. 2012 20:35
Já si

nechtěl kazit den, zůstal jsem doma... :-/

1 0
možnosti

Camino.

2. 5. 2012 7:39
Re: Já si

proc take slapat v bahne;-)Rv

0 0
možnosti

chce se mi z toho zvracet

1. 5. 2012 20:22
autore

a ted vemte sveho syna na jednani PS, at zase vidi to co predvadeji ODS, TOP09 a VV *nebo to co z nich zbylo). Jo a dejte mu hodinu obcanske nauky o korupci a o tom, jak se zde v CR uz pres 20 let hospodari taky s vasimi penezi. ;-)

1 0
možnosti

V.Poustka

1. 5. 2012 22:15
Re: autore

chce se mi z tebe zvracet

2 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

1. 5. 2012 20:21
Krom karmy nemám co dodat.

R^

3 0
možnosti

johny12

1. 5. 2012 19:16
Další

kecal, co volí zadlužující modrý ptáky!!;-O

0 0
možnosti

Martin V2

1. 5. 2012 20:04
Re: Další

Sice taky nic moc, ale pořád lepší než volit komunisty, zadlužovali ještě více a navíc dělali spoustu jiných nechutných věcí.

3 0
možnosti

všd

1. 5. 2012 18:32
Co říkáte na Leninstrasse v Německu

Stojí v mnoha tamních městech, mj. v Bachově Köthenu.

Angela Merkel, ochránkyně evropské integrace, směřující k věčnému míru a demokracii s tím nic nedělá...

1 0
možnosti

všd

1. 5. 2012 18:28
Je to zajímavé, jak autor zjednodušuje

"kdy jsem coby pionýr"

Takže si s režimem taky zadal.

Musel někde stát a nemohl na záchod, proto následně začal nenávidět minulý režim.

Takže pokud dnešní děti začnou nenávidět kapitalismus z podobně povrchního důvodu, bude to tak správně?

1 0
možnosti

s.m.

1. 5. 2012 18:33
Re: Je to zajímavé, jak autor zjednodušuje

taky jsem byla pionýr, bo v nějakých 8-9 letech dítě prd rozumí politice. Převrat byl, když mi bylo 13 let,takže z totality si pamatuju to, co každé Husákovo dítě - hraní, tábory, srandu atd.... Ale nepřeju si v žádném případě, aby se komunismus vrátil;-O!!

7 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3756x
IT na volne noze, s vice ci mene pravicovymi nazory, realista, dvojnasobny stastny otec, avsak stale spokojene svobodny, prazak, dymkar, sezonni alkoholik, milovnik RPG her a fantasy knizek, v diskusich na iDnes pod nickem makovec123.

Jsem clenem ODS na Praze 14.

Mé blogy jsou zpravidla psány pro server Eportál