Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

carolusI

28. 4. 2012 23:48
Právě jsem si chtěl zapálit dýmku

ale po přečtení článku mě přešla chuť.  Ale co, svět se točí dál a dýmka za to nemůže. Naštěstí mládeži počasí přeje a dinosauři jak známo vyhynou.

0 0
možnosti

musulman

28. 4. 2012 20:48
No, tak nějak ,

někomu může takovýto způsob protestu připadat naivně dětinský, ale je to stále lepší, než kdyby se mezi těmi mladými našel nějaký Brejvik a zašel na vládu nebo do parlamentu. No, ale asi by ta změna pak měla rychlejší spád a nikdo by si z něj legraci nedělal. :-P

0 0
možnosti

modrénebe

28. 4. 2012 15:37
ano

R^[>-]

0 0
možnosti

oldiess

28. 4. 2012 15:34
promiňte mi nevědomost

ale co je to? "Autor je členem přípravného výboru OS ProtiAlt" dík

1 0
možnosti

makovec123

28. 4. 2012 16:03
Re: promiňte mi nevědomost

https://www.facebook.com/ProtiAlt

(navrhuju az casem, ted se na tom maka ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 77
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3756x
IT na volne noze, s vice ci mene pravicovymi nazory, realista, dvojnasobny stastny otec, avsak stale spokojene svobodny, prazak, dymkar, sezonni alkoholik, milovnik RPG her a fantasy knizek, v diskusich na iDnes pod nickem makovec123.

Jsem clenem ODS na Praze 14.

Mé blogy jsou zpravidla psány pro server Eportál